Op vrijdag 5 juni kan men tussen 11 uur en 14 uur aanschuiven aan de langste en gezelligste tafel van Diksmuide.  Wie een tafel zoekt voor een middag vol sfeer, verbondenheid en lekker eten, die moet dan in het Diksmuids stadspark zijn via de ingang in de Stationsstraat.  Men kan er samen met vrienden, familie, buren of collega’s genieten van een lunch.  En dat kan een uitgebreide picknick zijn of een boterhammendoos maar ook wie gewoon eens langs komt voor een babbel is welkom.  En voor wie geen lunch bij heeft biedt Bar Biezonder soelaas met soep en Whoppaaa met pasta.  Caring Hearts bakt oliebollen en het Lokaal Opvang Initiatief en Oxfam Wereldwinkel zorgen voor nog meer lekkers.  Tenslotte zorgt accordeonist Marino Punk nog voor de muzikale sfeer.

Iedereen is welkom, de toegang is – uiteraard – gratis. (DLD)

Foto archief © Stad Diksmuide